Warunki sprzedaży towarów i ubezpieczeń, świadczenia usług i gwarancji
- Warunki sprzedaży towarów i ubezpieczeń, świadczenia usług takie jak rabaty, dostarczenie do klienta (wysyłka), terminy płatności, formy płatności są ustalane indywidualnie w czasie składania zamówienia lub zakupu polisy ubezpieczeniowej i obowiązują od momentu kupna do momentu odbioru produktu lub usługi.
- F.U.H. SOMAD zastrzega sobie prawo do odmowy łączenia promocji czy upustów cenowych.
- Upust cenowy wynegocjowany przez grupę odbiorców (np. klubowicze for internetowych, zarządzającego flotą samochodów itp.) nie może być łączony z dodatkowym upustem związanym z promocją czy wyprzedażą (kupujący wybiera jedną formę upustu).
- Cena podawana przez konsultanta F.U.H. SOMAD jest ceną brutto.
- F.U.H.SOMAD stosuje oznaczenia części zgodnie z cechami producenta lub dystrybutora, informując klienta o ocechowaniu wybranego produktu.
- F.U.H.SOMAD stosuje oznaczenia i nazewnictwo polis ubezpieczeniowych zgodnie z regulaminem wybranej przez kupującego firmy ubezpieczeniowej.
- Umowa kupna sprzedaży (towaru, usługi, ubezpieczenia, samochodu używanego) jest zawierana przez komunikatory internetowe, elektroniczny formularz zamówienia, e-mail, telefonicznie lub bezpośrednio w siedzibach F.U.H. SOMAD lub u klienta.
- F.U.H. SOMAD zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty dodatkowej za wystawienie towaru na sprzedaż w ramach aukcji internetowych na platformach pośredniczących w kupnie/sprzedaży.
- F.U.H. SOMAD zobowiązuje się do regularnych dostaw towarów i usług do finalnego odbiorcy (warsztat samochodowy) zgodnie z umową współpracy partnerskiej.
- F.U.H. SOMAD realizuje program obsługi flot przy pomocy sieci warsztatów współpracujących.
- Obsługa flot samochodowych jest realizowana zgodnie z wymaganiami kupującego zawartymi w umowie współpracy partnerskiej.
- F.U.H. SOMAD zobowiązuje się do poinformowania kupującego o wszelkich opłatach związanych z zakupem towaru, usługi i ubezpieczenia podając cenę ostateczną w chwili zawierania umowy kupna/sprzedaży.
- Wszystkie oferowane produkty i usługi są objęte gwarancją.
- Produkty są objęte gwarancją 12 miesięczną i 24 miesięczną w zależności od grupy towarowej (informacje dotyczące gwarancji na poszczególny towar znajdują się na kartach gwarancyjnych producenta, dodatkowo w każdej chwili informację taką klient może uzyskać kontaktując się z F.U.H.SOMAD).
- Podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej jest poinformowanie konsultanta FUH SOMAD.
- W przypadku gdy kupujący stwierdzi wadę zakupionego towaru w chwili montażu, jest zobowiązany skontaktować się z F.U.H. SOMAD i postępować zgodnie z poleceniami.
- F.U.H. SOMAD rozpatrzy reklamację niezwłocznie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji z ograniczeniem do bezpłatnej wymiany produktu lub zwrotu kwoty zapłaconej (F.U.H. SOMAD decyduje o ewentualnym wyborze sposobu biorąc pod uwagę stanowisko kupującego).
- Decyzja o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji jest podjęta w oparciu o zgromadzoną dokumentację reklamacyjną w tym opinie dystrybutora/producenta.
- Ewentualne reklamacje na usługę dostarczenia towaru (takie jak czas oczekiwania na paczkę, zaginięcie paczki) jest realizowane w oparciu o regulaminy firm transportowych właściwych dla wysłanej paczki.
- Ewentualne reklamacje na ubezpieczenia jest realizowane w oparciu o regulamin firmy ubezpieczeniowej w której została zawarta polisa.
- W przypadku wysyłki Kupujący wybiera formę dostarczenia towaru i pokrywa koszty związane z przesyłka.
- F.U.H. SOMAD zastrzega sobie prawo do odmowy wysłania wybraną przez kupującego firmą kurierską.
- Towar zakupiony wysyłany jest w ciągu 24h od zaksięgowania na koncie kwoty ustalonej w chwili zakupu, chyba że strony ustaliły inaczej.
- F.U.H. SOMAD zastrzega sobie prawo opóźnienia wysyłki w przypadkach szczególnych (awaria systemu, brak towaru, brak kontaktu z przedstawicielem firmy kurierskiej, dni wolne od pracy, niedziele i święta itp.).
- O wszelkich opóźnieniach w realizacji zamówienia F.U.H. SOMAD ma obowiązek powiadomić kupującego.
- Opcja wysyłki „za pobraniem” jest ustalana indywidualnie dla każdego Klienta.
- Towar zostaje własnością F.U.H. SOMAD do momentu zapłaty całkowitej kwoty ustalonej w dniu zakupu.
- F.U.H. SOMAD ma obowiązek spakowania paczki zgodnie z regulaminem firmy kurierskiej / przewozowej dążąc do jak najlepszego zabezpieczenia towaru przed ewentualnym uszkodzeniem oraz nadania paczki zgodnie z warunkami ustalonymi z kupującym w chwili zakupu.
- W przypadku decyzji kupującego o zgłoszeniu reklamacji na usługę wysyłki (dostarczenie czy zapakowania towaru, jakości towaru, itp.), Kupujący powinien powiadomić wcześniej F.U.H SOMAD.
- F.U.H. SOMAD nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty (związane z wadliwą częścią) poniesione przez kupującego, takie jak: transport, montaż/demontaż, badanie diagnostyczne itp.
- Zwrot towaru sprzedanego w formie wysyłkowej jest możliwy w ciągu 14 dni od daty zakupu.
- Towar zwrócony nie może nosić śladów użytkowania i musi być zapakowany w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dokumentem zakupu (paragon/ kopia faktury).
- Wszelkie koszty związane ze zwrotem części ponosi kupujący.
- F.U.H SOMAD nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe użytkowanie produktu, montaż niezgodny z zaleceniami producenta oraz za dobór części w przypadku gdy kupujący nie poda pełnych lub odmówi podania danych auta oraz gdy podane dane auta nie są zgodne z pojazdem do którego część jest przeznaczona.
- Części elektryczne/elektroniczne takie jak czujniki ciśnienia, zawory pneumatyczne, czujniki położenia, sondy, żarówki itp., nie podlegają zwrotom.
- Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia odebranego towaru pod względem dopasowania czy uszkodzeń transportowych oraz sprawdzeniu czy towar odebrany zgadza się z zamówionym i poinformowaniu o tym F.U.H. SOMAD.
- W przypadku gdy dostarczony towar nie jest zgodny z zamówionym F.U.H. SOMAD ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem właściwej części i odebrania niezgodnej z zamówieniem.
- Nie stosowanie się do powyższych warunków sprzedaży, świadczenia usług i gwarancji może skutkować oddaleniem ewentualnej reklamacji, zwrotu czy odmówieniem sprzedaży.
- Wszelkie wątpliwości co do zastosowania, dopasowania czy montażu części, kupujący powinien zgłosić do F.U.H. SOMAD przed przystąpieniem do montażu/demontażu.
- Usługa wsparcia technicznego jest bezpłatna dotyczy tylko klientów F.U.H. SOMAD oraz ma związek tylko z towarem lub usługą zakupioną w F.U.H. SOMAD.
- Usługa naprawy pojazdu czy diagnostyki komputerowej w ramach obsługi flot może być przeprowadzona tylko po wcześniejszym ustaleniu terminu i zakresu prac z zastosowaniem części zakupionych w F.U.H. SOMAD, chyba że umowa współpracy partnerskiej stanowi inaczej.
- Wszelkie wątpliwości klienta dotyczące sprzedaży oraz świadczenia usług zgodnie z ofertą powinny być w pierwszej kolejności konsultowane z przedstawicielem F.U.H.SOMAD.
- Wszelkie porady, materiały udostępnione przez F.U.H. SOMAD w ramach wsparcia technicznego maja charakter wyłącznie informacyjny, nie ponosimy odpowiedzialności za ich wdrażanie.
- Przy zawieraniu polisy ubezpieczeniowej, ubezpieczający zobowiązuje się do podania danych zgodnych z prawdą potwierdzając je podpisem na polisie ubezpieczeniowej.
- Każdy klient FUH SOMAD zobowiązuje się do zapoznania z informacją w ramach RODO dostępną na stronie www.somad.pl
- W przypadku gdy postanowienia któryś z punktów warunków sprzedaży nie jest zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wszelkie inne nie tracą ważności.
- We wszystkich sprawach nie uregulowanych niniejszymi warunkami sprzedaży, świadczenia usług, sprzedaży ubezpieczeń i reklamacji, mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa.